بسیــــــــــــــــــج امتداد عاشورا

ساخت وبلاگ

 

 

 

زمینه سازی جهت نام گذاری سال1393

اقتصاد
ما امسال را گفتیم سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی. بحمدالله حماسه سیاسی به وجود آمد، حماسه اقتصادی تأخیر افتاد متأسفانه لکن حالا در پایان سال این سیاست‌های اقتصاد مقاومتی سرآغازی برای حماسه اقتصادی خواهد بود که قطعاً باید انشاءالله در سال ۹۳ با جدیت کامل از سوی مسئولین باید دنبال بشود.

 
* فرهنگ
مسئله فرهنگ مسئله مهمی است. اساس این ایستادگی این حرکت و در نهایت انشاءالله پیروزی بر حفظ فرهنگ انقلاب اسلامی است و تقویت جناح فرهنگی مؤمن تقویت این نهالهایی که روییده است در عرصه فرهنگ و امیدوارم که مسئولین فرهنگی توجه داشته باشند که چه می کنند با مسائل فرهنگی شوخی نمی شود کرد.

 
* عزم ملی
ما فاصله های بسیار زیادی با آنچه که شأن ایران سربلند و پرافتخار است داریم. این فاصله‌ها جز با همت بلند جز با امید بی‌پایان جز با تلاش همه‌جانبه ملی میسر نخواهد شد.

 
* مدیریت جهادی
با حرکت عادی نمی شود پیش رفت حرکت عادی و احیاناً خواب آلوده. نمی شود کارهای بزرگ را انجام داد یک همت جهادی لازم است تحرک جهادی و مدیریت جهادی لازم است برای این کارها.
بیانات در جلسه تبیین سیاست‌های اقتصاد مقاومتی - ۱۳۹۲/۱۲/۲۰
 
*
لذا من شعار امسال را این قرار دادم اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی.
پيام نوروزى به مناسبت آغاز سال ۱۳۹۳ - ۹۲/۱۲/۲۹

 

 

 

 

بسیــــــــــــــــــج امتداد عاشورا ...
ما را در سایت بسیــــــــــــــــــج امتداد عاشورا دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : بسیجــــــــــــــــــان دبیرستان basij-profesorkazemi بازدید : 231 تاريخ : سه شنبه 26 فروردين 1393 ساعت: 12:18